Blogia
XUVENTUDEVERÍN

CURSOS DE WORD E POWER POINT

CURSOS DE WORD E POWER POINT A partir de Xaneiro na aula Red Conecta vanse impartir cursos de Word e Power Point para nenos, xoves e persoas adultas a partir de 8 anos. Nestes cursos aprenderemos a:

- Cambiar os formatos das letras, así como a alinear os textos.
- Facer táboas : horarios escolares, calendarios, etc.
- Facer presentacións animadas en Power Point; para iso, elaboraremos unha historia coas nosas fotos persoais ou coas fotos dun artista que nos agrade.

O horario destes cursos aínda está por definir, xa que se porán en función da demanda. O horario será entre ás 10.00 ata as 21 horas, 1 hora e media por día dous ou tres días á semana. A duración total do curso é de 20 horas, e o prezo é 7€ o curso completo.

A aula atópase na Av. Sousas nº 39, e para inscribirse só tes que achegarte alí ou chamar ao 988.411390.

7 comentarios

Jordan 6 -

How fun! I linked to this on last weekend's weekly roundup and am just now getting around to letting you know. (I guess we were busy celebrating Easter!) Thanks so a lot for sharing!

Supra Skytop -

Choose your love and love your choice. This is the truth. Do you think so?

Jessica -

Chamome Jessica teño doce anos e estou facendo un curso de word e power point na avenida de Sousas.A verdade e que o paso moi ben e que me dibirto moito todos os martes e xoves.Espero que algun día bos apuntendes a algun curso e xa beredes como o pasades ben e me daredes a razon.

Adrián -

Me llamo Adrián y vine a este curso sin saber casi nada de ordenadores (solo lo esencial),y ahora hasta sé hacer un trabajo que consiste en poner algunas fotos mías y ponerles un escrito y animarlas.
Esto nos lo enseña Jane con mucha paciencia,e intenta que aprendamos todo lo posible,y lo consigue.Eso se nota,porque sino yo no estaría escribiendo ahora mismo.Y aún me quedan muchas cosas que aprender.

Noelia Quintas Rodíguez -

Ola son unha das alumnas que agora mesmo esta a facer este curso,chamome Noelia e teño 14 anos. querovos dicir, a os visitantes de esta paxina e a todos aqueles que estedes interessados neste curso , que non o duvidedes e que vañades sin pensalo dúas veces ,porque as mestras son encantadoras,e moi boas neste curso aprenderesdes milleiros de cousas todas elas moi interesantes e divertidas, e tede por seguro que ides votar máis de unha risa, non teño nada máis que añadir. Vos so aputatevos no o penses e recorda non importa a tua idade so tes que ter máis de 8 anos

MARIA JESUS -

Ola chámome María Jesús teño 13 anos e estou facendo un curso na red conecta de Varin.Chámase power point é un curso no que estou aprendendo moito gracias as nosas profes Jane e Suevia que nos axudan e resolvennos as nosas dudas aprendemos a escribir con diferentes tipos de letras, a fecer os nosos propios horarios e agora estamos acabando un traballo cada alumno sobre o tema que queira e temos que expoñelo ante os demais en fotos e eslogans que resuman un pouco cada foto.non é o primeiro curso que fago e perécenme moi bos e que nos poden axudar moito.

Miriam Tarrazo -

Ola chamome Miriam Tarrazo e este e o meu comentario sobre este curso:É moi divertido e fai que pases un bo rato.Coñeces xente nova,fas migas ca monitora...
Jane a nosa monitora é unha persoa moi animada a facer cousas e é moi raro vela enfada.Con nos portase moi ben e ademais gustalle moito vernos traballar.
Jane non solo da estes cursos da con xente mais maior ca nos e incluso mais pequena.ATREVESE CON TODO!!!!
Bueno non solo esta ela aqui traballando,tamen esta Suevia,Cristina,Mila...que son monitoras de outros cursos.
Esta foi a miña opinión sobre o curso e sobre as monitoras.